Basen

Ci, co skaczą i fruwają

Moderator: Moderatorzy

Piotras
papla
Posty: 175
Rejestracja: 11 kwie 2006, 16:56
Lokalizacja: Trzebinia

Basen

Post autor: Piotras » 19 gru 2006, 12:21

Chodzi ktos z tetrusow na basen :?:
ja wlasnie sie dzisiaj wybieram pierwszy raz po zlamaniu, i nie kryje ze troche sie obawiam jak to wszystko wyjdzie ...

Piotras
papla
Posty: 175
Rejestracja: 11 kwie 2006, 16:56
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: Piotras » 20 gru 2006, 11:37

Witam

Zaliczylem basen, wszystko poszlo bardzo glatko bez jakichkolwiek problemow... myslalem ze bede szedl na dno a tu mile zaskoczenie woda mnie unosi, plywalem na plecach i chodzi o dobre odgiecie glowy gdy sie ja odgina do tylu nogi sie prostuja i unosza na wodzie bardzo mile uczucie :!:
Zaliczylem tez dzakuzi tam to dopiero jest wypas, woda cieplutka tylko szampana brakowalo 8)

Wiec polecam basen naprawde warto wspanialy relaks i rehabilitacja .

Awatar użytkownika
agusia
cenzor
Posty: 895
Rejestracja: 13 kwie 2004, 16:53
Lokalizacja: Lipno

Post autor: agusia » 20 gru 2006, 22:31

Brawo, tak trzymaj.
ćwiczenia w wodzie są jak najbardziej skazane dla tetraplegików, a ponieważ woda ułatwia wykonanie najmniej widocznych ruchów można pocwiczyc te partie mięśni, których nie jesteśmy w stanie rozruszac na przykład na podwieszkach czy materacach.

Piotras
papla
Posty: 175
Rejestracja: 11 kwie 2006, 16:56
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: Piotras » 21 gru 2006, 15:16

To dopiero byl moj pierwszy raz heh :P
na ale zawsze jest ten pierwszy raz, podobno sie tego nie zapomina ...
mysle ze sie jeszcze wybiore bo warto.

blue
gawędziarz
Posty: 86
Rejestracja: 15 kwie 2004, 20:41
Lokalizacja: Mazury

Post autor: blue » 04 sty 2007, 22:39

Basen dla tetrusa świetna sprawa, tylko gdzie tu znaleźć taki z optymalną temperaturą? :x Sama mam koszmarne problemy z termoregulacją (znam kilkudziesięciu tetrusów i zawsze wychodzi na to, że najbardziej marznę :>) i w basenie wytrzymuję kilka minut - robię się sina jakby mnie ktoś obił :evil: . A ubieranie pianki przed każdym basenem... no, kto próbował, ten wie :lol: . Mnie się marzy basen z wodą pdgrzewaną do jakichś 30 stopni (prawie jak w wannie). :shock:
Non est beatus, qui se beatum non esse putat.

A?ka

Post autor: A?ka » 18 lut 2007, 20:58

to wtedy pozostaje dżakuzji faktycznie woda tam jest cieplutka, cudownie masuje, faktycznie brakuje szampana.Najlepiej trafić tam po basenie nigdy odwrotnie, bo ciężko wytrzymać z ciepłej wody do zimnej a z zimnej do cieplutkiej to wspaniałe uczucie.Nie bójcie się basenu jest cudowny na cialo, mięśnie, gdy są krzesełka opuszczjące to żadnych kłopotów z wejściem do wody.

Awatar użytkownika
Anioł
papla
Posty: 152
Rejestracja: 12 cze 2006, 17:06
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Anioł » 19 lut 2007, 10:48

Blue!!!

To polecam ciepłe źródła na Słowacji i Węgrzech :D
W niektórych woda jest tak ciepła, że trzeba wchodzić stopniowo - tam na pewno nie zmarzniesz :)

Gość

Post autor: Gość » 15 sie 2008, 15:39

ja też marzne w basenie, ale mam na to sposób-tylko, ze jestem para, ale wysoko :)
Non stop się ruszam, co prawdą mąz do mnie mówi, masz sine usta, ale mam to gdzieś, w wodzie niczym się nie różnimy od pełnosprawnych :)
lubię żabką i fikołki:)
a latem nie przeszkadza mi temperatura wody.

Agniecha171

Re: Basen

Post autor: Agniecha171 » 05 paź 2012, 16:46

witam serdeznie! chciałabym się dowiedzieć o Was jak można korzystać z basenu nosząc pieluchę? ja mam cewnik, wiec siku nie poleci do wody, ale co innego bez pieluchy już może, mimo że wcześniej załatwię tę sprawe biję się, że bedzie ,,wpadka,, w basenie. zawsze gdy się za dużo ruszam i rozluźniam idzie to co nie powinno.

jessicasmith
niemowa
Posty: 1
Rejestracja: 26 lip 2013, 09:29

Re: Basen

Post autor: jessicasmith » 26 lip 2013, 09:36

witam serdeznie! chciałabym się dowiedzieć o Was jak można korzystać z basenu nosząc pieluchę? ja mam cewnik, wiec siku nie poleci do wody, ale co innego bez pieluchy już może, mimo że wcześniej załatwię tę sprawe biję się, że bedzie ,,wpadka,, w basenie. zawsze gdy się za dużo ruszam i rozluźniam idzie to co nie powinno.



In English please

Cleopatra12
cicha woda
Posty: 33
Rejestracja: 25 lip 2016, 16:01

Re: Basen

Post autor: Cleopatra12 » 04 sie 2016, 09:26

skorupiak pisze:Lubię basen ale zależy w jakich godzinach. Od rana jeszcze, ale po południu jest tyle osób u mnie że szkoda czasu
Właśnie ten tłum jest największym problemem.

jankowiak
niemowa
Posty: 3
Rejestracja: 12 gru 2017, 15:51

Re: Basen

Post autor: jankowiak » 12 gru 2017, 15:58

U mnie basen jest częścią rehabilitacji. A w wodzie czuje się doskonale, nie przesadze mówiąc, że nawet lepiej niż na wózku. Jednak jeśli już zamierzamy wybrać się na basen, warto wybierać te obiekty, które są przystosowane dla niepełnosprawnych.

martka
niemowa
Posty: 5
Rejestracja: 15 sty 2018, 09:07

Re: Basen

Post autor: martka » 18 sty 2018, 09:18

besen jest super :) cieszy mnie, że też lubicie

niepewny95
niemowa
Posty: 1
Rejestracja: 29 kwie 2018, 19:02

Re: Basen

Post autor: niepewny95 » 29 kwie 2018, 19:14

Basen świetna sprawa Byłem pierwszy raz miesiąc temu. Polecam każdemu też miałem sporo obaw ale całe szczęście udało się bez komplikacji.

ODPOWIEDZ